torsdag 18 december 2008

Några dagar i Norge.


Det är ju lite långt till barn och barnbarn när de nu valt att bosätta sig i Norge. Det är inte bara att snabbt åka dit för lite eftermiddags-fika utan det krävs mera tid och planering. När vi träffas är det ju extra roligt och man får försöka ta vara på tiden ordentligt. Nu blev det födelsedagskalas och balettföreställning, vi fick följa flickorna till och från skolan och hinna spela spel och titta på alla leksaker (ja, inte alla förstås för mängden leksaker är "stor").
Nu är vi hemma igen och förbereder julen. I morgon skall jag baka saffranskorpor.

3 kommentarer:

Marie sa...

Men nu ses vi snart igen, bara om några dagar. Blir så skönt att komma "hem" till jul. Kram

Vita hjärtan sa...

Tråkigt förstås att dom bor så långt borta....men desto roligare när ni är där!

Saffrans-skorpor har jag bakat i två omgångar.....dom har en strykande åtgång!

Kram Annemari

Carola sa...

Jag vet hur det känns att ha barn och barnbarn så långt borta, men det dröjer inte många dagar innan jag får träffa mina också.

Kram Carola