söndag 12 juli 2009


Nu har jag ätit antibiotika sedan i onsdags, men tyvärr har inte febern gett med sig ännu. Jag känner mig dock inte speciellt sjuk, men blir lite deppad. Väntar på att min ordinarie läkare skall återkomma från sin semester så att jag kan få prata med henne och förhoppningsvis få en förklaring till febern.
Vi kan ju inte sitta här inne hela tiden utan försöker varje dag att ta en liten tur. Inte några långa promenader men en cache kan man ju alltid leta rätt på. I går åkte vi till Helsingborg och jag lyckades hitta en som vi letat efter tidigare.

4 kommentarer:

Maya sa...

Hoppas den där febern ger med sig snart... och att du faktiskt får en förklaring till varför du har feber. Kram till Dig Eva!

Marie sa...

...och så kommer jag på onsdag och då blir det skoj. Kram mamma!

Vita hjärtan sa...

Hej Eva! Skönt att du inte mår dåligt av febern utan ni kan leta reda på lite cachar!

Krya på dig-kramar Annemari

Jessica75 sa...

Jädrans feber som inte ger sig. Hoppas du får ett bra svar från din läkare. Krya på dig och kram till dig. Har semester och njuter till fullo. Kram Jessica