onsdag 16 september 2009

Lund

Idag åkte vi till Lund. Först träffade jag min tandhygienist. Eftersom jag är känslig i samband med medicinering får jag inte gå till tandvården någon annanstans. Det gör inte så mycket för i Lund ingår behandlingen i högkostnadsskyddet.
Sedan gick jag till öronläkaren. Hon tog ju hål på mina trumhinnor i våras när jag hörde så dåligt. Det var vätska bakom båda trumhinnorna. Nu ville hon kolla att det hade läkt ihop och det hade det. Hon sa att nu kunde jag dyka och simma under vatten utan problem. Det tyckte jag var jättebra för det har jag aldrig kunnat förut.

3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Härligt att kunna göra något som man aldrig kunnat göra tidigare! Men det är lite sent att börja träna nu. I sjön menar jag du får åka till innebassäng och öva.

Maya sa...

Perfekt att tandhygienisten ingår i ditt högkostnadskort!
Så då ska du iväg och bada nu då..:)
Kram

Marie sa...

Kul, kanske du kan lära mig att dyka sen... Kram