måndag 6 augusti 2012

Bara några rader

Ett litet inlägg efter en lång tystnad. Känns för det mesta som att jag inte har något att berätta, som någon kan vara intresserad av. Det händer inte så mycket i mitt liv. Det känns som att leva i en bubbla där det mesta rör sig om mitt hälsotillstånd och oro inför framtiden.
Vi har i alla fall haft våra barn och barnbarn här i två veckor och då blev livet lite gladare.
Jag mår förhållandevis bra och orkar vara ute en del. Det blir lite jobbigt när blodvärdet går ner, så då kanske det är dags för en blodtransfusion igen. Är nu inne på tredje veckan utan blod. Fick åka till Lund för två veckor sedan och få trombocyter pga näsblödning.
Hoppas att det händer något trevligt snart, som jag kan berätta om.

5 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Skaparglädje sa...

Jag tycker också jag lider av bloggtorka nu, och hos mig handlar det mest om blommor och trädgård.
Men det är alltid roligt att titta in os dig när du lagt upp nya inlägg.
Ha det gott både du och Rune!
Kram!

Malys krok sa...

Kjære Eva!
Jeg har tenkt mye på deg. Fint du føler deg så bra at du kan være ute i sommerværet! Så fint at dere har hatt besøk av deres kjære, og at det gjorde dagene gode. Tenker og ber..
Klem! -Margit-

Vita hjärtan sa...

Läser alla inlägg, gläds när du är glad och känner för och med dig när du har det jobbigt!

Har bara den här veckan ut kvar på förlossningen i Karlskoga, har varit en fantastisk sommar på jobbet :) Ska ha semester i 2 v sedan innan jag börjar på mödravården i Degerfors (75%) och Laxå (25%). Blir en spännande höst!



Stor kram Annemari

Bloggblad sa...

Det är roligt att höra av dig i alla fall! Allt måste inte vara så spännande - jag bara städar och röjer jag, det är inte heller så kul att skriva om. Och att jag, när det är väder för det, sitter i båten och bara tittar och njuter... det är sånt man ska uppleva själv, inte skriva eller läsa om.

Fortsätt att krya på dig!