lördag 11 april 2009

Glad Påsk !


En lite hälsning i påsktid. Eftersom jag nyss fått cytostatikabehandling, är mitt immunförsvar dåligt, så Rune och jag firar påsken ensamma . Här har vi satt oss vid vårt lunchbord som Rune ordnat.

Cytostatikabehandling gick mycket bra den här gången. Inget illamående,tack och lov. Nu äter jag en del mediciner som är lite ettriga men förhoppningsvis gör nytta.

Vi var i Lund idag på förmiddagen och mitt blodvärde hade förbättrats påtagligt. Detta ser vi som ett bönesvar. Alltså har jag mycket att vara tacksam för och försöker se framtiden an med tillförsikt.
Det kom en jättefin blomsterbukett idag från mina vänninor Birgitta och Vivi-Anne.

6 kommentarer:

Marie sa...

Så fin du är mamma, både på insidan och utsidan. Stor påskkram!

Carola sa...

Glad Påsk Eva! Du ser jättepigg ut. Hoppas det får fortsätta att vara så.
Kram Carola

Maya sa...

Du ser så pigg och glad ut Eva! härligt att se! Skönt att du slapp illamåendet denna gång, kan inte ens tänka mig hur det är. KRAM och tankarna går till Dig!

Margit sa...

Kul att se Dig igen.Min gerbera blommar också, precis som Du. det är 2 blommor nu och 2 på väg.Kram från oss. Lars och Margit

Vita hjärtan sa...

Blir så glad när jag ser att du gjort ett nytt inlägg.....! Det känns då att du mår rätt så bra trots allt.

Hoppas ni haft en fin påsk! Vi har kommit hem från ett underbart soligt och fint Kläppen. Husvagnen fick också komma med hem idag, så nu ska den städas och göras i ordning för sommarens resor.

Många kramar
Annemari

Celia sa...

Vad snygg du är kära faster. Hoppas verkligen vi kan ses snart!