måndag 17 maj 2010

Besök


Idag gratulerar vi alla norrmän och speciellt våra barn och barnbarn.
"Gratulerer med dagen!"
För en vecka sedan mådde min man ganska dåligt och vi fick åka in akut till lasarettet.
Jag kände mig lite ensam då han blev dålig, och ringde efter sonen som kom så snart han kunde.
När Rune sedan kom hem kom hans bror och hälsade på några dagar och nu har vår dotter varit här.
Av henne fick jag ett halsband, armband och örhängen med Mallorcapärlor. Jag tycker också att de besök vi haft denna vecka varit som pärlor som lyst upp när det känns tungt.Rune mår bättre nu och det syns väl på det här kortet. Marie och Rune tog flera långa promenader och jag kopplade av ibland med ett korsord.






7 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Hej Eva!

En sån fin bild på Marie och Rune, syns tydligt hur lika dom är :)

Ännu skönare att höra att Rune mår bättre nu!

Stor kram till er alla!
Annemari

Bloggblad sa...

Skönt att han mår bättre! Det ser så mysigt ut där du sitter och löser korsord. När jag gör det ligger jag alltid på soffan och stöder tidningen mot en stor kudde.

Skaparglädje sa...

Visst är det skönt att ha vänner och familj när livet är tungt.
Skönt att Rune mår bättre nu.
Kram Anne-Lie

Margit sa...

Hej kära vänner!

Kul att se och höra ngt på skärmen.Underbart att Rune är piggare nu.Gerberan blommar vackert och två nya knoppar är på väg. Förunderligt!!!
Kram Margit o Lars

helene sa...

Vi gläder oss åt att Rune är bättre och att han hämtar krafter genom promenader inför sin operation. kram till er båda från Kerstin, Lasse och Evy

Maya sa...

Så bra att du kunde ringa efter sonen så du inte behövde vara ensam när Rune kände sig så dålig och var på lasarettet. Kram till Dig och Rune!

Musikanta sa...

Så söt din dotter är! Roligt att få se henne på bild. Och tuffa likadana mössor har de också, tycker jag mig se.

Skönt att maken mår bättre!
Kram från Musikantaingrid