lördag 16 juli 2011

1220

Vi måste ju försöka roa oss med något, och inte bara sitta och vänta på nästa behandling.
Som tur är har vi vår hobby geocaching, som håller oss igång både fysiskt och mentalt. Igår tog vi en liten tur till Glumslöv där  jag till min stora förtjusning lyckades hitta en klurig cache. Kan du se den ?
Idag körde vi till Höör och jag gick 8000 steg och vi kunde logga 12 stycken cachar. Vi har nu sammanlagt hittat 1220 st. Bra gjort av ett strävsamt gammalt par, eller hur ?

4 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Det verkar vara en trevlig hobby ni har. Och ni är ute i alla väder.

Malys krok sa...

Ja dere står virkelig på og er utrolig utholdene i dette å finne slike cachar. Visste egentlig ikke hva de egentlig var før jeg nylig leste om det i avisen! Spennende! Dere har funnet mange!

Dumt du måtte vente på behandling, men håper du snart får det, slik at alt går etter planen! Tanker på deg hver dag! takk for hilsen! -Margit-

Musikanta sa...

Roligt att ni har en sådan hobby som gör att ni kommer ut i naturen ständigt. Men vad är en portabel GPS för något? Jag trodde att GPS var något som man bara hade i bilen eller i båten.
Jag har aldrig hört talas om geocaching innan du skrev om det här på din blogg, har läst lite om det men fattar inte så mycket i alla fall...

Anonym sa...

Thanks, seriously, I am very happy for you to select photos & use, along with words; I don't really think I can write word for you. I hope this is OK, like your blog.
Cheap Flights to Shenyan