tisdag 20 mars 2012

e-post

Min e-post försvann plötsligt från vår dator. Det hade varit lite allmänt strul och nu fick jag inga meddelande. Vi försökte på alla sätt, men eftersom vi inte är några större datanördar fortsatte min inkorg att vara tom.
Det som vi saknade mest vara meddelande om nya cachar i vårt närområde. Det är ju dom vi försöker att leta reda på när vi mår bra.
Så kom sonen hit och han kunde ganska enkelt (tror jag) återställa min e-post adress. Då hade dock detta hänt att, det kom meddelande om alla nypublicerade cachar i hela Skåne och på hela Själland till min mailbox. På någon vecka hade jag fått över 1200 mail. Då fick sonen rycka in igen och fixa detta, så nu kommer  bara det som är aktuellt för oss. Datavärlden är ett stort mysterium.
För övrigt försöker jag att må så bra det går. I morgon skall jag få ny blodtransfusion och även träffa min doktor.

4 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Det här med datorer är inte enkelt...tur man har barn som kan hjälpa till.
Kram!

Malys krok sa...

Så bra at dere fikk hjelp med dataen! De unge kan dette!
Jeg ønsker deg lykke til i morgen! Håper du får god hjelp, og gode nyheter! Vil du skal vite at jeg ikke har glemt deg når jeg ber. Klem!
-Margit-

Musikanta sa...

I mitt fall är det yngste svärsonen som fixar sådant som inte ens MM klarar av. Det är fantastiskt att se honom när han går in i min dator från sin egen i Stockholm och snabbt löser problemen. Tur att man har honom! Måste vara hemskt att få 1200 mejl plötsligt - men att att du även fick hjälp med det.
Hoppas du snart mår bättre så att du får ge dig ut och leta cachar med Rune.
Kram från Ingrid

Musikanta sa...

...men bra att du även fick hjälp med det, ska det stå.