söndag 4 januari 2009

Idag var tidningen full med annonser från olika gym, dit man nu skulle anmäla sig för att bli av med julens extra kalorier. En sida beskrev också nya träningsformer.
Mensendieck - håll koll på småmusklerna
Flowin - genomkörare på 30 minuter
Core - stärker magen och ryggen
Crossfit - snabb träning ger resultat snabbt
Kettlebell -effektiv match mot mjölksyran
Om jag nu skulle börjat arbeta igen hade en del av mina patienter säkert sagt att det skulle börja med något av detta eller åtminstone ta en promenad.

Skönt att jag nu bara behöver ta ansvar för min egen motion.
När jag vände blad i tidningen handlade nästa artikel om engelsk tedrickning och det såg väldigt gott ut.
GOTT NYTT ÅR till alla mina läsare.

1 kommentar:

Marie sa...

Varför inte bjuda på ett riktig engelskt afternoon-tea, med alla riktiga tillbehör. Det glädjer jag mig till. Kram