söndag 29 maj 2011

Mors dag

Plötsligt händer det !!!!
Vinst på trisslott !!!
25 kronor !!!!
Alltid något att glädja sig åt.
Egentligen skulle jag ju fått min nästa cytostatikabehandling nästa vecka, men den är nu framskjuten en vecka. Enligt doktorn ingen nackdel ur medicinsk synpunkt,och då får jag väl lita på det.
Nu får jag försöka passa på att vara ute och träna upp min kondition. Hoppas på vackert väder utan för mycket blåst.
Ikväll hejar jag på Stenmark och hoppas att han lyckas bli mästare.

4 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Grattis till vinsten!

helene sa...

Ja det är inte summan som gäller utan glädjen att vinna. Eftersom det tydligen skall bli fint väder nästa vecka så passar det ju bra att du bättrar på din kondition med cache-jakt kanske. Vi håller också tummarna för Stenmark ikväll. kram på er båda två från Kerstin o Lasse

Malys krok sa...

Har tenkt mye på deg! Kanskje er det en fordel at behandlingen ble utsatt! Er nok en mening med det også.
Håper dere får finvær slik at du får være mye ute og samle krefter!
Ha det godt, Eva! Klem! -Margit-

Bloggblad sa...

För 25 får du en ny vinstlott!