fredag 13 april 2012

Ta vara på de bra dagarna!

Livet går lite upp och ner. Mitt blodvärde är nu lite mera stabilt och det känns väldigt bra. Jag orkar gå utan bli andfådd. Mina trombocyter är fortsatt låga så risken för nya blödningar finns kvar.
Eftersom jag inte kan göra något åt detta får jag försöka att utnyttja de bra dagarna. Vårsolen värmer också skönt och det har kommit nya cachar i Landskrona. För att inte halka för långt ner i statistiken gav vi oss ut på lite jakt idag.
Landskrona fyller ju 600 år om ett år och man har satt ut markeringar för detta vid infarterna, och där hade förstås någon snabbt lagt ut små cachar.

5 kommentarer:

Anders Lundblad sa...

Den där gula nollan ser ut att dingla farligt över dig!

helene sa...

Ta vara på de bra dagarna är något vi alla bör göra och att leta cachar är väl inte det sämsta att göra en vårdag. kram till er båda från Kerstin o Lasse

Malys krok sa...

Så fint å se deg i en slik aktivitet!
Flott at du har en bedre dag!
Lykke til med videre "jakt" på cachar! Ønaker deg alt godt!
-Margit-

Musikanta sa...

Skönt att höra att du är bättre och kan ge dig ut på utflykt i vårsolen. Här har det ösregnat precis hela dagen och varit kallt så någon promenad har det inte blivit.
Kramar från Ingrid, som ofta tänker på dig.

Margit sa...

Härligt att se dig ute i naturen igen.Här är mulet o dålig värme.Kroppen däremot har varit varm,influensa. Puh!