torsdag 10 juni 2010

Regn

Nu tycker jag att det regnat tillräckligt!
Vi har verkligen inte haft många solskensdagar här under maj och snart halva juni. Jag vet att andra delar av landet haft det bättre och det unnar jag er gärna, men nu vill vi också ha del av lite sol och värme.
I morgon kommer min käre make hem på permission över helgen och om allt går bra skrivs han sedan ut på måndag. Sista slangen togs bort på eftermiddagen idag, så nu känner han sig fri. Jag får väl plocka fram mina sjuksköterske-kunskaper och försöka ta hand om honom ordentligt.

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag hann aldrig tröttna på solen de där två dagarna den var framme... det ska tydligen bli regn här i morgon när vi tågar till kyrkan och har avslutning... trist. Fast värre för min förra skola som alltid har avslutning på skolgården och klarat sig undan regn i många många år.

Rune Lundblad sa...

Älskade Eva, det tackar jag för och ser fram emot

Vita hjärtan sa...

Perfekt för Rune med en privatsköterska :)

Stor kram!
Annemari