torsdag 25 mars 2010

25 mars







Så här såg det ut för 43 år sedan.


Vi var unga och vackra, och hela familjen var med.Det var påskafton och regnet duggade ner. Min pappa var vigselförrättare.

När vi besökte Göteborg för 2 år sedan passade vi på att besöka Överås (Metodistkyrkans Teologiska skola) där vi vigdes i kapellet och bröllopsfesten firades i de ståtliga salongerna.



Vi är inte lika unga men nästan lika vackra eller hur?







Vi har firat bröllopsdagen med att tvätta fönster, hänga upp rena gardiner och baka surdegsbröd. Till kaffet blev det våfflor.


För den som är intresserad kan jag också meddela att mina blodvärden ligger stabilt och bra.

10 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Vilket fint bröllopskort på er. Och trevligt att fira bröllopsdagen med våfflor!
Kram Anne-Lie

Vita hjärtan sa...

Grattis på bröllopsdagen! Ni är minst lika vackra idag....!

Jätteroligt att höra att dina värden är bra Eva.

Här har också firats med våfflor....min Mathilda fyllde 16 år idag =)

Stor kram från mig!

Margit sa...

Grattis på Bröllopsdagen. Skönt att höra att dina blodvärden är bra.
Min röntgen mm. var också bra.
Kram Margit

Marie sa...

Alltid lika vackra. Grattis! och jag blir så glad varje dag när jag vet att allt är bra..och att ni har det bra. Ses snart. Kram

Celia sa...

Och lika snygga nu som då. Stort grattis i efterskott från oss alla!
Och dina värden ska bara fortsätta att vara lika bra :D Underbara nyheter!!!

Maya sa...

Härligt att höra att blodvärdena ligger bra!!
Jag tycker ni är vackrare idag..:) Grattis till 43 år!!

Musikanta sa...

Vilka härliga bröllopskort och så roligt att ha hela familjen med på bröllopet.

Jag håller med de andra kommentatorerna om att ni är minst lika snygga nu som då!

Ni ser i alla fall ut att ha mycket trvligt tillsammans...
Kramar!!!

helene sa...

Så trevliga ni ser ut både då och nu och så skönt att dina värden är bra. Vi tänker på dig imorgon.
Vi tyckte det var en så trevlig stund i lördags och hoppas att ni hade ett bra möte i söndags också.

kram på dig

Bloggblad sa...

Jättefina var ni! Och jag kände direkt igen dig på bilden. Vi firade 35-årig bröllopsdag i februari.

Bloggblad sa...

Grattis glömde jag ju! Både till b-dag och b-värden!