lördag 17 oktober 2009

Lyxfällan

Den här annonsen stod i Sydsvenskan idag. Reklam för BMW.
Jag undrar om det är en sån här annons som gör att man hamnar i lyxfällan så småningom.
Jag höll själv på att ramla dit igår. Ja, inte köpa en BMW men vi var inne på Cervera och såg en så tjusig "Kitchen Aid", rosa var den. Skulle varit så kul att ha den, men den skulle ju mest stått och sett bra ut för nästan 7000 kr. Sen kom jag på att jag redan har en "Kitchen Aid", visserligen inte rosa, men mycket bra ändå. Namnet på den är Rune!

1 kommentar:

Margit sa...

Hej Eva!
Skönt att höra att din förlamning i ansiktet börjar släppa.Skönt också att Du redan orkar vara i farten efter behandlingen.När jag såg dig sitta i stolen så påminde du väldigt mycket om din kära mamma från Laxåtiden.I kväll har vi sett på Rolfs fina fjällbilder.
Kram Margit