söndag 11 oktober 2009

Söndag

Också idag smakade maten bra. Vi hann inte fotografera förrän den var uppäten.
Idag är det grått och småruggigt ute. När vi åkte från gudstjänsten på Råå var det i stort sett bara golfare ute.
Kanske till och med geocachare håller sig inomhus. Vi får se om någon varit ute och hittat de cachar vi lagt ut. Vi får alltid ett mail när någon är hittad.

Korsordet är snart klart, men lite mer funderingar krävs.

I kväll tittar jag på "Amazing Race". Ett program där olika par tävlar mot varandra. De reser nästan jorden runt och får diverse uppgifter. Kul att se, och fantisera om hur vi skulle klara oss. Sist skulle de hoppa bungy-jump och då hade vi nog bangat ur.

3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Vi har samma höstrusk i Småland, jag har varit in till Växjö och satt vår äldste son på bussen till Eksjö passade på att köpa lite mjölk också, det går åt massor i min familj. En månad räknade jag hur mycket mjölk ungarna drack - 90L mjölk bar jag hem från affären.
Kram Anne-Lie

Rune Lundblad sa...

Det var inte dåligt Anne-Lie.Ni skullebehöva en egen ko. En bra ko ger väl ungefär 20 liter per dygn.

Skaparglädje sa...

Det är många som föreslår att vi ska skaffa en ko, frågan är bara vem som ska mjölka kossan?! INTE jag, hade min bror funnits kvar i livet, kunde jag bett honom, han ställde alltid upp.