fredag 13 november 2009

Pussel


När en av mina bloggvänner skrev att hon börjat lägga ett pussel blev jag lite sugen på det. Det var faktiskt länge sedan jag la ett pussel trots att jag tycker det är roligt. Problemet är att det tar så lång tid. Det största pussel jag lagt var på 4000 bitar. Vi hade då ett rum som vi inte använde och jag hade bitar överallt. Det tog nog ett år att få det färdigt. Mot slutet fick jag damma bitarna för att se färgen. Konstigt nog fattades ingen bit. Vi ramade in det och här syns det på väggen. Vi har inte kvar det längre.

3 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

En underbar bild som påminner om ungdomsåren =))))

Ha en riktigt skön helg!!!
Kraam Annemari

Skaparglädje sa...

Ni måste haft gott om utrymme för att kunna lägga ett pussel med så många bitar. 1000-1500 bitar är tillräckligt för mig.
Kram.

Margit sa...

Hej Eva!
Jag minns med glädje att jag fick bidra med att lägga några bitar. Jag har flera veckor haft pussellängtan. Nu väcker du den till liv igen.Jag får nog vänta till ordinarie pusseltid (efter nyår)
Kram Margit