torsdag 11 februari 2010

Sol


Idag var det sol och klarblå himmel så vi tyckte att det var dags för en liten
cachletnings-tur.
Trots karta och GPS lyckades vårt lokalsinne ta oss lite fel så vi fick vända några gånger
med bilen innan vi kom rätt.
Där längst bort vid horisonten skulle det i alla fall finnas en.
Men vad är detta? Varning för tjur!
Vi gick trots denna varning och hoppades slippa ta tjuren vid hornen. Men nån cache hittade vi inte. Det var för mycket snö.


Resultatet blev bara en cache idag, men vi fick sol och frisk luft och det var faktiskt huvudsaken.










3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Såg ni någon tjur?
Jag tycker det är så roligt att fotografera, alla fågelbilderna på min blogg har min dotter fotat. Hon satte inne i Tv-soffan och fotade genom fönstret.
Kram

Vita hjärtan sa...

Härliga vinterbilder!

Tack för din uppmuntrande kommentar inne hos mig, resulterade i ett litet inlägg och förhoppningsvis snart lite fler inlägg.

Stor kram Annemari

Musikanta sa...

Det var roligt att gå in och kika på din mans, din dotters och din sons bloggar! Så fiffigt att lägga adresserna på sidan...

Min dotter bloggar under Mirren och Vardagmedbarn, som finns länkat hos mig.
Snyggt kort av dig i snön!
Kram/M