lördag 6 februari 2010

Trött

Igår hade jag tänkt städa och så skulle vi åkt och handlat och ev skulle jag bakat något och så förstås lagat mat. När jag vaknade var jag dock inte så pigg som jag hoppats. Lite yr i huvudet och trött, förmodligen en reaktion på min behandling i tisdags.
Det blev Rune som fick sköta alltihop och det gjorde han ju som vanligt med den äran. Jag låg på soffan och halvsov i 3 timmar och sedan var det lite bättre. Under tiden lyssnade jag på upplyftande sång som gör mig bättre till mods när det känns lite jobbigt.

3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Hoppas du känner dig piggare idag. Tur du har en händig och hjälpsam man.
Kram Anne-Lie

Evatina-beth sa...

Skaparglädje: Ja,idag mår jag bättre.Inte gjort så mycket förutom löst korsord och sytt på mitt handarbete.

Musikanta sa...

Jag har aldrig hört den här gruppen förut - det var en trevlig ny bekantskap. De är ju jätteusikaliska allihopa med härliga röster. I synnerhet den lille tenoren...
Lite vacker musik kan göra att livet blir lättare ibland.
Kram/M