fredag 25 mars 2011

Bröllopsdag

I dag har de vita blodkropparna sjunkit till 0,6 så jag har blivit isolerad. Nu har jag fått och avslutat den första omgången behandlingar och nu ska kroppen få vila och återhämta sig 3-4 veckor innan nästa behandling startar. Jag får blod och trombocyter så att kroppen klarar av det.
Rune hade i dag med sig vårt bröllopskort som vi kunde titta på och minnas 44 fina år tillsammans. Vi räknar med att det ska bli  minst 10 år till. Som ni kanske förstår å är det inte jag som sitter vid datorn och skriver. Det orkar jag inte. Rune är min spökskrivare)
Framför det här altaret vigdes vi.

8 kommentarer:

Malys krok sa...

Så koselig! Hjertelig tillykke med bryllupsdagen! Så omtenksomt av Rune å ta med slike bilder så dere kunne se på dem og minnes en verdifull dag!
Ønsker dere mange lykkelige år videre! -Margit-

Skaparglädje sa...

Grattis på bröllopsdagen!
Kram!

Marie sa...

Världens vackraste, finaste, goaste, bästa. Jag tycker så mycket om er.

Bloggblad sa...

Det syns att ni är gripna av stundens allvar!

Heja dig! Det här kommer att gå jättebra när det redan är så långt på väg.

helene sa...

Grattis på bröllopsdagen. Visst är det härligt att se bilderna och tänka tillbaka på både hur trevligt ni hade den dagen och allt som ni har varit med om under dessa år, man kommer gärna ihåg lite olika saker från åren. Hoppas att du har möjlighet att äta en liten god bröllopskaka idag.
Kram på er båda två från Kerstin o Lasse

Mor Tuta sa...

Grattis på bröllopsdagen, vi är "bara " fyra år efter.
Ni finns i våra tankar
Kram Birgit

lindhe.lm2elia.com sa...

Älskade vänner!

Ni är lika underbara fortfarande. Försenat Gratis på bröllopsdagen.
Från vännerna Lars och Margit

Musikanta sa...

Grattis på bröllopsdagen. Så fina ni är och så allvarliga båda två och tagna av stundens allvar. Vacker kyrka också.
Hoppas att allting blir bra till slut, även om det är jobbigt medan det pågår!
Många kramar från Ingrid