onsdag 16 mars 2011

Tjejmiddag

När man städar bland gamla papper hittar man saker, som man helt glömt bort  att man gjort.
Jag hittade idag den här inbjudan till en tjejmiddag som jag ordnade i Laxå för 14 år sedan.

                                      Kul att läsa  och också se vilka som anmälde sig.
 Jag lyckades också hitta receptet på maten jag lagade. Ibland blir jag imponerad av att jag kan komma ihåg var vissa saker finns, men betydligt oftare blir jag mäkta irriterad över att jag inte kan hitta det jag letar efter.
Jag kommer inte ihåg hur maten smakade och vet inte riktigt vad vi gjorde,men vi brukade ha trevligt tillsammans, så det hade vi förmodligen då också.

2 kommentarer:

helene sa...

Det var en imponerande inbjudan till tjejmiddag med recept och allt. Själv har jag tjejmiddag varannan månad med tre fd arbetskamrater och vi har ingen så fin inbjudan, i stället har vi en liten svart bok som vi turas om att skriva i och där skriver vi in vad vi har ätit och vad som har diskuterats. kram Kerstin J

Eva S sa...

Jag kommer mycket väl ihåg att det var både gott och trevligt!
Du har så många bra idéer! :)
Kram Eva S